عمل جراحی لاغری با دکتر محمد محمدی

نمونه کار های انواع عمل لاغری

تصاویر قبل و بعد
سوالات متداول

ابدومینوپلاستی نوعی جراحی برای لاغری است که باعث داشتن شکمی صاف و متناسب با سایر اعضای بدن می شود. در این عمل جراحی با از بین بردن چربی ها و پوست اضافی و سفت کردن عضلات در دیواره شکم، ناحیه ی شکم صاف، بدون برآمدگی یا چین خوردگی خواهد شد.

در طی عمل، ماهیچه های شکمی سفت شده، پوست شل و چربی های اضافی خارج می شوند و فرم کلی یک شکم بیرون زده اصلاح می شود و ناحیه ی شکم جلوه ی بهتری پیدا می کند.

عمل لیپوماتیک از جمله عمل های زیبایی اندام و لاغری است. در این روش چربی‌های جمع شده در اندام مانند شکم، باسن، ران پا و پهلوها را استخراج می‌شوند. این روش از زیرشاخه‌های لیپوساکشن است با این تفاوت که درد و عوارض لیپوماتیک کمتر است و چربی استخراج شده بعد از تصفیه قابلیت تزریق به دیگر قسمت‌های صورت و بدن را دارد. در این روش تنها با چند سانت برش در پوست کانولاها (لوله‌های مربوط به خارج کردن چربی) وارد لایه‌های پوست می‌شود. از این رو شما با عوارض ناشی از عمل جراحی مواجه نیستید و با گذراندن دوران نقاهت بسیار کوتاه مدت قادر به انجام فعالیت‌های روزانه خود خواهید بود.

عمل پیکرتراشی شکم و پهلو امروزه به یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی تبدیل شده است. چاقی و چربی ذخیره شده در قسمت شکم و پهلو یکی از آزاردهنده ترین مشکلات و یکی از موثر ترین فاکتورها در کاهش زیبایی بدن است.  هدف پیکرتراشی کاهش سایز و رسیدن به تناسب ایده آل اندام است. کسانی که با معضل چاقی دست و پنجه نرم میکنند و ورزش و رژیم غذایی پاسخگوی رفع چاقی آنها نبوده است پیکر تراشی میتواند راه حل مناسبی برای آنها باشد.

تا زمانی که درن ها در بدن شما هست یعنی حدود ۵ تا ۷ روز امکان استحمام وجود ندارد و شما فقط میتوانید سر خود را بشویید و یا از حوله مرطوب برای بدنتان استفاده کنید.

مراجعه کنندگان عزیز جهت مشاوره رایگان 

از طریق فرم زیر اقدام نمایید

ویدئو های رضایت

ویدئو رضایت 1

ویدئو رضایت 2

ویدئو رضایت 3

فوق تخصص عمل جراحی سینه

فوق تخصص از دانشگاه اول کشور
رتبه اول آزمون نخبه های کشور

راه های ارتباطی با دکتر محمد محمدی

مراجعه کنندگان عزیز شما می توانید از طریق شماره تماس زیر، با ما ارتباط داشته باشید.

شماره تماس

09123456789

آدرس

تهران، خیابان یوتم ، کوچه یوتم ، پلاک 1 ، طبقه 1

صفحه اینستاگرام

youtheme@