جراحی شکم (ابدومینوپلاستی)

۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹

جهت مشاوره رایگان و یا تعیین نوبت با ما تماس بگیرید

نمونه کار های دکتر یوتم

نمونه کار های ویدئویی دکتر یوتم

سوالات متداول

تمرین سیستماتیک عضلات شکم به یک کسب یک نتیجه خوب پس از جراحی کمک می کند، اما کاهش وزن – در صورت داشتن وزن اضافی – نیز کمک زیادی می کند. از استعمال دخانیات، مصرف بیش از حد الکل، مصرف آسپرین و ویتامین ها دو هفته قبل از جراحی باید خودداری شود.

اگرچه پاسخ کامل بسته به آنچه شما «طبیعی» می‌دانید متفاوت است، مراحل بهبودی کلی وجود دارد که بیماران جراحی شکم تجربه می‌کنند. بلافاصله پس از جراحی، از بیهوشی احساس گرفتگی می کنید و درد پس از عمل قابل توجه خواهد بود. برای مدیریت ناراحتی در این دوره نقاهت اولیه، به شما داروی مسکن داده می شود. ناراحتی معمولاً چند روز پس از جراحی به اوج خود می رسد، پس از آن باید هر روز احساس بهتری داشته باشید.
۲ تا ۳ هفته اول پس از جراحی، شما به فعالیت های سبک محدود خواهید شد و احتمالاً حوصله انجام دادن کارهای بسیار بیشتر از پیاده روی آسان و انجام کارهای سبک خانه را ندارید. ممکن است ظرف چند هفته آماده باشید که به محل کار خود باز گردید، اما باید به بدن خود گوش دهید و در صورت نیاز استراحت کنید. بلند کردن و زور زدن، حرکت بر سربالایی برای حدود یک ماه ممنوع است، به عبارتی دیگر در مقایسه با قبل در رابطه با فعالیت “عادی” خود در کارهایی که می توانید انجام دهید محدود خواهید بود.

دکتر یوتم

بورد جراحی پلاستیک ، ترمیمی و زیبایی
اطلاعات تماس

فرم مشاوره رایگان